Letní novinky v aplikaci |
Vážení uživatelé, rádi nasloucháme vašim potřebám – i díky vašim podnětům tak pro vás máme připravené nové funkce, které zjednoduší práci v aplikaci Bakaláři a ušetří čas. Podívejte se, jaké novinky vás čekají ve webové aplikaci 1.78 a v mobilní aplikaci 3.9.0. |
Webová aplikace |
Rozvrh asistentů pedagoga |
Mezi hlavní novinky webové aplikace verze 1.78 patří zobrazení rozvrhu asistentů pedagoga, kteří nyní vidí svůj rozvrh stejně jako učitelé, včetně informací o absencích a suplování. (Zobrazení rozvrhu v mobilní aplikaci připravujeme.) Po kliknutí na konkrétní hodinu s asistencí se zobrazí všechny informace, včetně jména žáka, kterému je podpora určena.
|
|
Ostatní učitelé zároveň ve svých rozvrzích vidí asistenci prostřednictvím ikony ručičky. Po rozkliknutí se zobrazí jméno asistenta i žáka, kterému je asistence poskytována. |
|
Platby |
Modul Platby nyní umí korektně načíst i vnitřní formát bankovních výpisů. Čísla účtů se zobrazují vždy ve správném formátu. Do Přehledu účtů jsme nově přidali sestavy. Přehledy za jednotlivé žáky je nyní možné snadno tisknout nebo exportovat. K dispozici jsou jak hromadné výstupy, tak přehledy položek Pravidelné platby nebo Třídní fond.
|
|
|
Družina |
Docházku v Družině lze nově libovolně upravovat v rámci aktuálního školního roku. V nastavení Družiny si můžete zvolit možnost editace až 30 dní zpětně, nebo jednoduše zaškrtnout volbu Umožnit editaci docházky od začátku školního roku.
|
|
Při odchodu žáka z družiny se nyní automaticky nabízí jako výchozí doprovod osoba, která dítě vyzvedávala naposledy. Zároveň jsme upravili tisk Třídní knihy v Družině – nově je rozložení optimalizováno tak, aby šetřilo místo.
|
|
Plán akcí |
V Plánu akcí nyní u každé akce uvidíte, kdo a kdy danou akci zveřejnil. |
|
Pro větší přehlednost jsme do popisu Skupin tříd doplnili zkratku i název daných skupin. |
|
|
Mobilní aplikace |
Komens |
Zprávy Komens nyní můžete psát i libovolnému výběru tříd (žákům i rodičům) stejně jako ve webové aplikaci. |
|
|
Úpravy a vylepšení |